ijs met dropsmaak

In de reclamefolder van de Aldi kom ik soms de meest rare dingen tegen. Zo ook deze week. Een zwart ijsje trok mijn aandacht. Hm zwarte bessen smaak dacht ik nog. Maar even verder kijken dan mijn neus lang is gaf een heel ander antwoord op de smaak van dit ijsje. Namelijk: dropsmaak! Mét een vulling van drop… Ik zeg gadverdamme! Ik hou best van drop, maar in een ijsje?? En dan die kleur, zwart! Ziet er mijns inziens niet zo appetijtelijk uit…

Zouden jullie je tanden in dit zwarte dropijsje zetten?

6 thoughts on “ijs met dropsmaak

  1. Jaaa ik zag het zonet in het krantje staan en ik zei direct tegen mijn moeder dat ik dit wilde proberen. Ga morgen naar de Aldi toen.

  2. Lijkt me niet lekker. Alhoewel je vorig jaar zo’n ijsje had… dat was een citroen ijsje en het stokje was ipv een houtje een dropstaafje. Dat was op zich wel lekker.

Leave a Reply

