Lentekriebels

Van mij mag dit weer zo blijven tot april! Het zonnetje doet me goed. Ik kan best een beetje depri worden van te weinig zon. Gelukkig wordt het de komende dagen weer zonnig. Zelfs kater Guus krijgt er een beetje de lentekriebels van.
De kachel is hier welgeteld slechts 1 keer aangeweest de afgelopen tijd. Klein hoeraatje voor global warming?

Stiekem kijken we nu al weer een beetje vooruit naar het voorjaar.
In April willen vriendje en ik voor het eerst Barcelona gaan bezoeken. Ik heb veel moois gezien en gehoord van deze stad.
De Gotische wijk spreekt het meest aan. We willen een dag of 4/5 gaan. Iemand nog goede tips? Leuke hotels? Goedkope vluchten?
Lijkt me sowieso wel leuk voor de zomermaanden. gewoon mooie stedentrips maken i.p.v. twee weken op 1 plek vakantievieren.
Erg eigenlijk dat ik nu alweer vooruit denk. Er ligt nog een hele lange winter in het verschiet en ik krijg al de kriebels van mensen die nu al bezig zijn met Kerst..
De Kerstmarkten in de tuincentra zijn er al weer en naast een gigantische opblaas Kerstman staan de Kerstbomen er ook al weer bij in het tuincentrum om de hoek.

Laten we eerst nog wat pepernoten eten.

4 thoughts on “Lentekriebels

Leave a Reply

