Kerst 2011

Kerst 2011 is geschiedenis.
Dit jaar hebben wij eerste Kerstdag ‘s middags een bezoekje gebracht aan mijn schoonouders. We brachten een leuk Kerststukje en een Kerstrijstevlaai mee.
Tweede Kerstdag hebben wij gegourmet met mijn ouders en broer met zijn vriendin. Het lekkerst waren de stukjes banaan in ontbijtspek die we op de gourmet legden. Heerlijk! Als toetje hadden wij een hemelse witte chocolade cheesecake gemaakt met een bodem van Bastognekoeken.
Als Kerstcadeautje kreeg ik van vriendje een gesigneerd exemplaar van het nieuwe boek van Ilja Gort: Ik slurp dus ik ben. En van mams een zachte badjas.
Vriendje kreeg een warme trui van mij en een kookboek van onze held Gordon Ramsy.

Twee dagen na Kerst was het alweer tijd voor vriendje zijn verjaardag. 25 jaar alweer! Als cadeau nam ik hem uit eten in een gezellig restaurant in Muiden.
We hebben wederom genoten van lekker eten. Nu op naar de oud en nieuw viering met mijn ouders samen!

Wat is jullie favo gerecht geweest deze Kerst?

2 thoughts on “Kerst 2011

  1. Heerlijke dagen vind ik dat zo met kerst. Lekker kneuterig bij elkaar 😀 Mijn favo gerecht dit jaar was de roti. Niet bepaald een kerstgerecht, maar wint het iedere keer van de rest 😀

Leave a Reply

