Share the happines

Ik werd getagd door Dennis
Ik moet een lijstje maken van dingen waar ik happy van wordt. Dus ik ben er even voor gaan zitten.

Mensen die ik liefheb
Ik ben gezegend met een paar lieve mensen om mij heen, daar word ik gelukkig van.
Mijn ouders, vriend en lieve vrienden.

Mijn eigen huis
Op 1 april 2009 (geen grap) tekende ik het contract voor mijn eigen appartement. Een ruim, licht, sfeervol 3-kamer appartement.
Helemaal voor mezelf en alleen gekocht. *Trots*
Nog altijd ben ik heel gelukkig op dit stekje, vlakbij mijn werk, op drie hoog en alijd lekker zonnig (als de zon schijnt dan..)

Onze twee katten
Poes Phoebe en kater Guus. Al kan de laatste nog weleens het bloed onder onze nagels vandaan halen. Hij is soms erg druk en vervelend (ook voor poes Phoebe) maar als hij dan weer ‘s avonds op je schoot kruipt met zijn pootjes in de lucht en je luid knorrend dwingt zijn buikje te aaien, dan issie toch wel weer lief. Guus is 1 1/2 en Phoebe 3. Zij hield me al gezelschap sinds toen ik alleen in mijn huisje trok.

Reizen
Of het nu een stedentrip is (New York) of een vakantie naar mijn favoriete land Griekenland, ik hou ervan andere plaatsen te bezoeken en mooie foto’s te maken, lekker eten en de mensen te bekijken.
In Griekenland ben ik al erg vaak geweest. Ik heb een Griekse tattoo en heb zelfs op Griekse les gezeten!

Mijn auto
Een mooie blauw/groene Opel Corsa. Soms heeft het toch al wat oudere beestje kuren, maar over het feit een eigen auto te hebben en warm en droog overal snel te zijn met een lekker muziekje op is zo fijn!

Muziek
Ik hou van muziek, muziek staat altijd aan en altijd als ik fiets heb ik de oordopjes in van mijn mp3 speler.
Foo Fighters is mijn favoriete band allertijden. Daarna volgen andere bands als Led Zeppelin, The Black Keys, QOTSA, Supergrass en de Stereophonics.
Ook een leuke danceplaat kan ik wel waarderen. Wisten jullie dat ik ruim 6 jaar lang radio heb gemaakt bij een lokaal station 🙂

Mijn  tattoo
Voor mijn  26e verjaardag gekregen en laten zetten. Mijn allereerste (en nogsteeds enige) tattoo. Er staat ‘ik’ in het Grieks (oftewel ego) en voor mij staat het voor jezelf zijn en geloven in jezelf. Hij zit op de linker buitenkant van mijn linker pols.

7 thoughts on “Share the happines

  1. Meerdere redenen. m’n co-host stopte waardoor ik het erg druk kreeg alleen alles voor de show te regelen iedere week. dat gecombineerd met studie destijds en werk nu, redde ik t niet meer.

Leave a Reply

