Ditjes en datjes

*Ik wil weer een auto, maar wat voor een kan ik het beste nemen?
*Solliciteren is zo spannend! Ben er mee bezig en het gaat goed…
*Ik heb nog geen idee wat ik morgen (zondag) eens zal gaan doen.
*Vanaaf gameavondje met vrienden! We kunnen kiezen uit de Wii, PSP, XBox of Gamecube!
*Van het zonnetje de laatste twee dagen word ik blij!
*Heb zin in de lente, maja wie niet he?!
*Ik heb vannacht gedroomd dat ik een grote groene tekst op m’n voorhoofd getatoëerd had.
*Ik zag vanmiddag Maxim Hartman (Rambo & Rambo) in Bussum.
*Vanavond kook ik ala Gordon Ramsey! Farfalle met spekjes en doperwtjes. Da’s pasta!
*Wisten jullie al dat we eind april naar Barcelona gaan?
*Ik ben op zoek naar een goede en originele naam voor dit soort blogposts. Iemand ideeën?

3 thoughts on “Ditjes en datjes

Leave a Reply

