Afronden

Deze dagen bestaan voor mij uit een hoop uitgezoek en geregel voordat ik mijn oude werk kan afronden en aan mijn nieuwe job kan gaan beginnen.
En omdat ik twee werkgevers heb momenteel, moet ik dus overal alles dubbel regelen. Ik kan niet wachten tot ik voortaan gewoon lekker bij maar 1 werkgever aan de slag hoef.
Afijn mijn contracten zijn opgezegd, de nieuwe is in huis en de opleiding is zo goed als gekozen.
Ik zal 1 dag in de week naar school gaan om de opleiding tot opticien te gaan volgen. Hoogstwaarschijnlijk in Utrecht en zaterdag ga ik dan voor het eerst in jaren weer eens naar een open dag van een opleiding. Spannend en weer even wennen lijkt mij.
Deze maand nog mijn oude banen afronden en dan even vrij om mezelf te gaan voorbereiden op een totaal nieuwe carriere als opticien!

Ondertussen zijn we ook nogsteeds op zoek naar een autootje. Onze voorkeur gaat momenteel uit naar een Hyundai Excel.

One thought on “Afronden

Leave a Reply

