Tijd voor een horloge

Op school en op het werk vinden ze een smartphone denk ik niet zo leuk en om te voorkomen dat ik zelf aan het Soggen of Woggen sla heb ik een horloge aangeschaft om te tijd te kunnen zien.

Maandag op de opleiding zat mijn telefoon de hele tijd in mijn tas en een blik op een horloge is sneller en discreter 🙂

Dus kocht ik vandaag een mooi horloge. Het is wel weer even wennen na al een paar jaar mijn HTC als horloge te hebben gebruikt. Maar ik vind het wel leuk!

6 thoughts on “Tijd voor een horloge

  1. Wauw.. ik zou echt niet zonder mijn horloge kunnen! Ik kijk echt absurd vaak hoe laat het is xD Mooie horloge trouwens 🙂

Leave a Reply

