How’s life?

Eerste werkweek
Hij zit er op! Mijn eerste werkweek in de andere optiekzaak waar ik ben gaan werken.
Ik heb twee leuke collega’s, de bazin wordt nog even afwachten..
Maar het bevalt mij beter dan de vorige optiekzaak waar ik werkte. Leukere sfeer, diverser publiek.
Ik werk drie dagen in de week en nu heb ik deze week lekker weekend.

Zuiderzeemuseum
Met de c1000 kortingsactie hebben wij een leuke korting kunnen scoren voor een uitje!
Nee niet naar 15 jaar Jan Smit, maar naar het Zuiderzeemuseum.
De vroegere Zuiderzeetijd nagebouwd in dorpjes, huisjes waar je in kan, oude ambachten, klederdracht.
Je vaart per boot naar het museumeiland en daar is alles nagebouwd. Heel leuk!
We aten een ambachtelijk ouderwets gerookte haring en zaten zelfs nog op het terras, we hadden heerlijk weer. Ik heb ook mooie foto’s kunnen maken. Die zet ik binnenkort op mijn Lightbox.

HipHop
Gisteravond de cd release party van een rapper kennis van vroeger. We hebben lekker gebounced. Dronken biertjes en kregen achteraf trek in een broodje DΓΆnner die we ook lekker gehaald hebben haha oldskool! Alleen we waren rond 2 uur thuis en vriendje is nu weer werken. Bikkel!

Foon
Mijn HTC Desire heeft de laatste tijd kuren. En ik ben zwaar ontevreden over de opslagcapaciteit. Veel apps kunnen niet verplaatst worden van telefoon naar geheugenkaartje en daardoor zit hij binnen no time vol en moet ik apps wissen. Dat slaat natuurlijk nergens op als er een 8 gig kaartje in zit. Maar daar heb ik dan niks aan.
Ook blijft hij hangen vaak na het maken van een foto, start zomaar opnieuw op of opstarten duurt een uur. In foto’s die ik maak verschijnt een rare balk en soms werkt het touchscreen toetsenbord niet (ook erg handig..) Maar ik zit nog een jaar aan mn abo vast.
Ik ben al getipt een Iphone of S2 te gaan nemen.

2 thoughts on “How’s life?

Leave a Reply

