Mijn leven op een schijfje

Kreeg ik zaterdag toch de schrik van mijn leven! Een heel hardnekkig virus had zich in mijn laptop weten te dringen. Smart Security deed zich voor als een anti virus scanner die mijn hele systeem liet crashen, nep hd meldingen etc.
Toen ik via het internet op mijn mobiel had uitgezocht hoe ik het virus via Windows veilige modus kon verwijderen, leken al mijn bestanden en dan in het ergste geval de 4 jaar aan foto’s op mijn harde schijf, series, bestanden etc. verdwenen. Ik was er zeker van dat deze niet konden zijn verwijderd in dit geval, dus ik googlede verder en het bleek dat het virus leuk alle bestanden op onzichtbaar had gezet.
Wat een rotzooi!
Nu vind mijn virusprogramma weer wat dingetjes, dus er restte maar 1 ding. De externe hdd kopen die ik al zo lang roep te moeten aanschaffen en de boel backuppen. Daarna gooi ik er een lekker schoon Windowsje op. Dit liep af met een sisser!

2 thoughts on “Mijn leven op een schijfje

Leave a Reply

