Ja, natuurlijk!

Maandagavond. Vriendje stelde voor een stukje te gaan wandelen. Het was heerlijk weer en we hebben een mooi natuurgebied om de hoek.
Tijdens het wandelen passeerden we mooie plekjes, alwaar vriendje soms zuchtend bleef staan.
Toen ik hem vroeg wat er door zijn hoofd ging omdat hij steeds zo zuchtte, antwoordde hij ‘vanalles’.
We hadden een mooie wandeling gedaan toen meneer er opeens de pas in zette. Dan konden we namelijk de zonsondergang aan het water nog meemaken.
Dus we sprongen in de auto en reden een stuk dijk af, waar ik de auto, neus richting zonsondergang op de dijk parkeerde.
Daar aangekomen stelde hij voor op de motorkap te gaan zitten om van de zonsondergang te genieten.
Dat gedaan hebbende maakte ik een mooie foto. Vlak daarna werd hij opeens erg serieus. En daar op dat moment gebeurde het.
Hij vroeg me ten huwelijk! En mijn antwoord: ja, natuurlijk!
We zijn verloofd en zijn heel gelukkig! πŸ™‚
Volgend jaar gaan we trouwen!!!!

6 thoughts on “Ja, natuurlijk!

  1. Oh wat gaaf zeg, super gefeliciteerd!!! πŸ˜€
    En wat een mooie foto ook. Als je deze foto ziet moet je vast altijd terug denken aan het mooie moment.
    Geniet ervan meid!

Leave a Reply

