Van alles wat

Mijn Kobo ereader bevalt super goed! Waar ik eerst dacht niet te zullen kunnen wennen aan een apparaat om van te lezen, heb ik er inmiddels al een heel boek op uitgelezen. Leuk is de achievements die je kunt halen door bijvoorbeeld om middernacht te lezen, tijdens de lunch, of veel pagina’s na elkaar. De ingebouwde readinglife aplicatie op de ereader houdt je statistieken bij en dat is wel grappig.
Ik heb nu deel 1 de hongerspelen uitgelezen. Wat een apart, spannend en stoer verhaal! Ik ben nu erg benieuwd naar de film over dit boek, en net zo naar de volgende twee delen. Die bewaar ik voor in de vakantie!

Mijn collega heeft me afgelopen week wegwijs gemaakt in het downloaden via nieuwsgroepen. Ik moet zeggen dat het makkelijker is dan ik dacht, maar dat ik de hoeveelheid nieuw materiaal van goede kwaliteit een beetje tegen vind vallen. Dan zie ik het voordeel ten opzichte van met Torrents downloaden niet zo.

Tot slot!
Mijn Ek finale voorspelling, ik denk Portugal-Duitsland. Wat denken jullie?

2 thoughts on “Van alles wat

  1. Daarom blijf ik het ook gewoon bij torrents houden. Als je goed zoekt en de juiste sites hebt kom je ook gewoon alles tegen goeie kwaliteit. Ik hoop trouwens dat Duitsland gaat winnen! Heb niks met Portugal (ploeg dan). Vooral niet met die Ronaldo die in de pauze z’n haar gaat doen.. Kom op zeg, je bent aan het voetballen :p

Leave a Reply

