Paper Jamz

Op een verjaardag kwam mijn kleine nichtje er opeens mee aanzetten en vervolgens veranderde de hele familie, inclusief opa van 88 jaar oud in een rockster.
Het gaat om een Paper Jamz gitaar, speelgoed van het jaar 2010.
Speelgoed… maar toen ik ze vervolgens bij de Action voor 5 euro zag liggen kon ik het niet laten.
Ik heb een Paper Jamz gitaar aangeschaft. Deze kan nog worden uitgebreid met een echte guitar-strap, versterker of zelfs drumset.
Het zijn gitaren in allerlei uitvoeringen die je electrisch kunt bespelen. Er zitten 3 nummer op waarbij je mee kunt spelen, door de snaren ”aan te slaan”’ (d.w.z. met je hand over het speelvlak te strijken.
Op de mijne zitten nummers van Nickelback, Wolfmother en Hinder. Er zijn ook uitvoeringen met bijv. Smoke on the water en andere klassiekers. Je kunt ook een andere mode selecteren waarbij het draait om in het juiste ritme mee te spelen. Maar het allerleukste is de Freestyle modus, meegeleverd een boekje met accoorden die je kunt spelen. Zo speel je nep echt gitaar. Zo leuk.
Oja, ja ik ben 28 jaar oud, maar hey je bent toch zo jong als je jezelf voelt?! haha!

Check www.paperjamz.com voor een beeld.

One thought on “Paper Jamz

Leave a Reply

