Veluwse Bossen bij Epe

Vriendje had een verrassing ter ere van ons 3 jarige samenzijn. Al een maand wist ik dat, maar niet wat het was of wanneer. Steeds speculeerde ik de verkeerde dingen. Ik had immers amper een vrije dag samen om iets met hem te gaan doen.
Wist ik veel dat hij achter mijn rug om bij mijn werk vrij heeft geregeld, voor maar liefst 2 dagen!
Dus vrijdagavond werd mij dan eindelijk verteld dat ik de volgende dag én maandag niet hoefde te werken omdat wij een lang weekend in een leuk hotel op de Veluwe door zouden brengen!
Het was precies wat ik goed kon gebruiken, een leuk hotel, met bowling, zwembad, fietsverhuur en twee dagen ontbijt en de rust van de schitterende Veluwe!
Wat was het bos mooi en wat was het er rustig en stil! We hebben tot 2 keer aan toe op kleine afstand oog in oog gestaan met een wild zwijn.
We hebben midden in het bos pannekoeken gegeten bij een heel leuk restaurant en zijn een keer uit eten geweest in het hotel. We hebben 34 km gefietst en veel gewandeld. Je liep immers vanuit het hotel zo het bos in! Het was heerlijk!

4 thoughts on “Veluwse Bossen bij Epe

Leave a Reply

