Leven van alledag

We zijn druk in de week met de voorbereidingen voor de bruiloft! Locatie staat bijna vast. Het is nog twijfelen tussen 2 opties en we wachten nog even de desbetreffende offertes af. We willen niet ons getrouwde leven met een rode bankrekening beginnen tenslotte.

Mijn ouders zijn vandaag na twee weken terug gekomen van La Palma, ze hebben het geweldig gehad en ik ben benieuwd naar de foto’s!
Vanavond staat een bezoekje dus op de planning. Ik wil ze ook dolgraag vertellen over onze voorbereidingen.
Een vriendin van mij vertrok gisteren naar Corfu. En met dat herfstachtige weer hier, zou ik dat ook wel willen.
Waarom gaan we eigenlijk in de zomer op zomervakantie en draaien we het niet om, nu en in de winter heb je veel meer behoefte aan zon!

Vanmiddag ga ik ook even op kraamvisite bij een vriendin die net moeder is geworden, gezellig.
Morgen pas weer aan de arbeid.

Ik heb ook een leuk bandje ontdekt: Number Nine 🙂 Ow haha ze blijken Nederlands, leuk!

2 thoughts on “Leven van alledag

Leave a Reply

