Kijken jullie mee?

Een voordeel aan het einde van de zomer is dat de nieuwe seizoenen van mijn favo series weer beginnen. Wegdromen in de sprookjeswereld van Once upon a time, lachen om New girl Jess en haar roommate’s, gruwelen bij  The walking dead en (nog even iets langer geduld) kijken in welke hachelijke situaties Walter White z’n ego hem nu weer in doet belanden.
Tip van een vriendin is de serie Drop Dead Diva, daar ga ik vandaag eens aan beginnen, over een model die na een ongeluk reïncarneert als advocate met een maatje meer. Lijkt me ook leuk!

3 thoughts on “Kijken jullie mee?

  1. Toffe series. Vind alleen Breaking Bad niet zo. Kon me niet boeien. New Girl was ik ook mee begonnen maar om 1 of andere reden nog niet verder gekeken. Of dat was omdat S01 was afgelopen :p

  2. Drop Dead Diva klinkt inderdaad wel goed.
    Momenteel kijken wij nog naar The Firm, maar ja, nog een paar afleveringen en we zitten er door, dus tijd voor iets nieuws!
    Oh, nog iets, ik kreeg daarnet twee keer de melding dat je blog niet bestond :s

Leave a Reply

