Trouwstress!

Nu de datum bekend is, de save the date mail verstuurd, de aanbetaling aan de locatie gedaan is, de ondertrouwdatum ook vaststaat, zijn we bezig met de volgende belangrijke stappen op weg naar het huwelijksbootje. Het vinden van een goede fotograaf, ringen, taart, trouwkleding, een boeket, vervoer, muziek en trouwkaarten!
De trouwkaarten is het onderdeel waar ik mij deze zondagmiddag in aan het verdiepen ben. Best lastig, er zijn klassieke kaarten, moderne, maar ook humoristische. Ik heb een erg leuke gezien die best van toepassing is op ons, maar ik wil niet dat ons huwelijk als een grapje wordt gezien, het is wel een beetje een serieuze aangelegenheid tenslotte. En moet je dan met een kaart aankomen die grappig is? Ik weet het niet goed.
We mogen twee trouwnummers kiezen, ook lastig! We hebben er een aantal op het oor oog.
Het is trouwens balen dat de juwelier, bloemist en patisserie gesloten zijn op onze enige gezamelijke maandag. Dat wordt dus afhankelijk zijn van een koopavond of we moeten een vrije dag nemen.
Kortom keuzes, keuzes, keuzes!

Gelukkig heb ik morgenavond weer yoga….

We trouwen trouwens (rare zin) op een droomlocatie. Een hele mooie, romantische theetuin!!

6 thoughts on “Trouwstress!

  1. Als dat foto’s zijn van de trouwlocatie, dan kan ik alleen maar Waaaaauuuw zeggen! Ziet er zalig mooi uit.
    Wat de kaarten betreft, heel moeilijk, wij hebben er uiteindelijk laten maken, op maat van ons 😀 (moest je die eens willen zien, dan wil ik altijd een pfd-je ervan doorsturen)

  2. Een humoristische kaart is weer wat anders dan de standaard kaarten. Ik vind dat wel wat hebben. En het moet toch een leuke gezellige dag worden in plaats van dat alles zo stijfjes wordt. Waarom dan niet beginnen met een leuke kaart?

    Ik wens je/jullie heel veel succes met de trouwstress. Want al dat plannen en regelen lijkt me maar niks. Ondanks dat ziet de tuin er geweldig uit!

Leave a Reply

