De Kerstdagen

Kerstavond: traditioneel de verjaardag van vriendin M. Altijd gezellig, altijd laat, altijd All You Need id Love Missen (dit jaar nam ze hem op!) En altijd brak op eerste Kerstdag haha.

1e Kerstdag: Bij de schoonfam, lekker eten en cadeautjes voor mekaar. Vriendje kreeg een mooie Puma trui en ik van hem het nieuwste boek van Ilja Gort, Chateau Slurp. Altijd leuk deze boeken! Die avond vielen we als een blok in slaap want we waren kapot!

2e Kerstdag: eten bij mijn familie, mijn tante was er ook. Ik maakte een spinaziesalade met walnoten, feta en artisjokken, daarbij aten we rollade en een aardappelgratin. Als toetje een Deens taartje en slagroomsoesjes. We sloten de avond af met een paar potjes 30 Seconds.

Alle drie de dagen was ik niet superfit i.v.m. keelpijn en verkouden, vooral ‘s nachts. Nu weer het gewone ritme in.
Wat wel ook nog leuk is te vermelden is dat vriendje geslaagd is voor zijn trouwpak en dat we ringen hebben besteld!

Leave a Reply

