Later als ik groot ben

Vandaag is mijn laatste dag als 28 jarige. Morgen word ik 29. Mijn laatste jaar als twintigger.
Ik las laatst dat onderzocht was wanneer ‘later als je groot bent‘ is, dat blijkt 28 jaar te zijn. Ai! Dus nu ben ik groot!
Vroeger dacht ik dierenarts, of fotograaf te zijn, als ik groot was. En getrouwd, maar zonder kinderen. En ik had al veel reizen gemaakt.
Nu ben ik groot. Ik ben verloofd, heb nog geen kinderen. Maar wel twee katten, Guus en Phoebe.
En een eigen huis, rijbewijs en auto.
Ik heb al veel reisjes gemaakt, Griekenland, Madeira, Frankrijk Belgie, Barcelona, Duitsland en New York als grote klapper.
Nog geen Afrika, of Nieuw Zeeland, zoals ik toen ik klein was hoopte. Maar er moet nog wat te dromen overblijven toch?
Voor als ik groter ben….

3 thoughts on “Later als ik groot ben

Leave a Reply

