Mijn week in foto’s

Ik wil vaker een flog gaan plaatsen! Hier mijn week in foto’s. Ik moet nog even een goede manier vinden om de foto’s mooi en op goed formaat te plaatsen. Maar voor nu voldoet dit wel dacht ik zo.

flog

1. Sneeuw! Het staat zo lekker winters op mijn vogelhuisje. 2. Zelfs Google opende met een persoonlijke felicitatie op mijn verjaardag. 3. Guus vind de sneeuw geweldig. 4. Phoebe kijkt liever toe van binnen. 5. Mijn nieuwe Puma snowboots van vriendje gekregen, nu heel gelukkig mee. 6. In de Lidl kwam ik rotwein tegen gniffel… 7. Mooie winterse wandeling gemaakt. 8. Mijn nieuwe theedoos, gevuld en wel van mijn moeder gekregen voor mijn verjaardag. 9. Mijn verjaardagscadeaus. 10. En nog meer cadeaus. 11. En weer cadeaus! Ik ben flink verwend. 12. We bestelden voor mijn verjaardag sushi. 13. Mijn verjaardagskaartjes. 14. Ik kon nog geen afstand doen van de kerstboom, dus plaatste ik hem even op het balkon. Net of we in het bos wonen. 15. Deze stapelpot zat in mijn kerstpakket. Leuk!

10 thoughts on “Mijn week in foto’s

  1. Fotologjes zijn altijd gezellig… Misschien handig om een linkje naar de foto’s te plaatsen zodat je ze kunt vergroten. Ze zijn nu erg klein en niet echt goed te zien.
    Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

  2. Ben gek op fotoblogs! En ja, lekker verwend met je verjaardag dus! Een theedoos is inderdaad wel een leuk idee, had ik ook ooit maar waar ie gebleven is… Nu staan de doosjes los in de kast en dat lijkt natuurlijk lang niet zo leuk…

  3. Misschien een idee. In Picasa kan je automatisch collage’s laten maken van de foto’s die je geselecteerd hebt. Dat gebruik ik ook altijd voor mijn Instagram overzichtjes.

  4. Wat een leuk overzicht heb je gemaakt met die foto’s!
    Je bent goed verwend met je verjaardag. Al begonnen in dat nieuwe boek van Tess Gerritsen?

    liefs Insoon

Leave a Reply

