Now

Gezien bij Serena en ik vond het leuk hem ook even in te vullen!

Now

Kijk ik naar…  Vriendje die aan het koken is en ruzie heeft met de worteltjes.

Heb ik aan… Een spijkerbroek, bruine trui en mijn sloffen.

Drink ik… Cola light, even bijkomen na het werk.

Denk ik aan… De vakantie naar Egypte die we willen gaan boeken. En eten, ik heb hongerrrrr!!!

Ik wens… Dat het snel juni is want dan gaan we trouwen jeej

Eet ik… Niks, ik moet wachten…

Vraag ik me af… Hoelang het nog duurt voor we gaan eten haha

Geniet ik van… Het feit dat ik vandaag nog lekker een dagje vrij heb.

Voel ik me… Beetje moe na het werk.

Mijn favoriete ding… mijn Superdry winterjas op het moment, die is zo lekker warm!

Ik kijk naar buiten en zie dit weer… het is donker nu…

3 thoughts on “Now

  1. Leuk zo’n lijstje! Ik zag hem idd ook al bij anderen voorbij komen en heb hem zelf ook even opgeslagen om t.z.t. gaan gebruiken!
    Dus het is Egypte geworden? Wij zijn nog steeds aan het rondkijken…

    • Nou opeens vind mn moeder het een beetje eng dat we dat willen gaan doen ivm dat het daar onrustig is momenteel… Dus we zijn er nog niet helemaal uit!

Leave a Reply

