Time flies

… when you’re having fun. Komende donderdag is het alweer 3 jaar geleden dat we gingen samenwonen. En deze maand zijn we drie-en-een-half jaar samen. Dat moet gevierd worden natuurlijk! En dus gaan we donderdag tapas eten bij de Griek. Mezze heet dat dan.
Deze week staan er ook nog weereens een rock concertje op het programma. Van Green Lizard welteverstaan! Die zijn weer samen.
Volgende week gaan we naar (heel iets anders) Alpha Beat. Lekker vrolijk gheheh.
Wat ik nog meer deed behalve werken deze week? Vanavond kwamen mijn ouders op een bedank etentje. Rollade, aardappel kroketjes en gegrilde groenten. We krijgen de bruidstaart van ze en ik mijn jurk. Geweldig, dus ze moesten leuk bedankt.
En verder?
Meeten met oud Havo klasgenoten, doen we een keer in de zoveel tijd. En ik keer weer een goede docu film van mijn held Dave Grohl over de legendarische Sound City Recording Studio’s. Erg leuk, des te meer omdat ik zelf oorspronkelijk een opleiding volgde om studiotechnicus/producer te worden. Een droom die uiteindelijk om medische redenen aan de wilgen moest worden gehangen. auw..
Oja en onze autolichten begaven het… Honderd euro lichter bleek het een kabelbreuk te zijn. Gelukkig weer verholpen.
Van de week verslag van het eten en de concerten! Leuke maand.

8 thoughts on “Time flies

  1. Time flies inderdaad! We zijn ondertussen weeral februari, zotjes!
    Wel altijd irritant als er iets aan de auto het moet begeven, de kosten lopen toch wel heel snel op hé.
    Wel leuke vooruitzichten, have fun!!

  2. De dagen vliegen echt voorbij he? Nog even en het is alweer half februari… pfff… aan de andere kant, wel weer dichter bij de lente! Veel plezier bij de concerten!

Leave a Reply

