Mijn week in foto’s

De voorbereidingen
Deze week zijn we weer een stukje verder in de bruiloftsvoorbereidingen!
We hebben een gesprek op locatie gehad om de hele dag en onze wensen door te spreken. Nu de tuin nog in bloei en dan komt alles goed!
Ook hebben we een begin gemaakt met trouwkaarten vouwen! Een leuk werkje en wat zijn ze toch mooi. Uiteraard nog even een verrassing…

Sundown
En wat waren er weer mooie zonsondergangen deze week, ik maakte weer mooie plaatjes van ons onbetaalbare uitzicht.

Afbeelding

Afbeelding

Sparen als een malle!
Omdat we zo goed als de dag bij elkaar gespaard hebben vonden we dat we wel wat leuks verdiend hadden en kochten na enig wikken en wegen een tablet!
Onze eerste en leuk voor op vakantie dachten we zo. Lekker in het vliegtuig een serie of filmpje kijken en ook handig voor een luie zondagochtend op bed. Ideaal en hij bevalt goed!
En ook kocht ik een erg leuk truitje bij H&M, laat die zomer maar komen!

 

 

 

 

Leuke muziekjes
Verder draaide ik veel de nieuwe cd van Josh Rouse en die van de Stereophonics en worden we bloednieuwsgierig bemaakt naar de aankomende cd van Queens of The stone age die elke keer wat snippets op hun site laten horen.
Ook ben ik alweer aan de slag gegaan met een playlist voor op vakantie. Dat doe ik ieder jaar en vind ik erg leuk om te doen. Wat is de ultieme vakantiehit??

8 thoughts on “Mijn week in foto’s

  1. Mooie foto! Af en toe moet je jezelf inderdaad even lekker belonen. En ik heb niet echt één specifieke vakantiehit. Alles wat zomers klinkt doet het eigenlijk wel goed.

  2. Wij hebben ook een tablet, nog niet zo lang.. Maar hij is echt handig he! Had hem ook mee op mn mini vakantie afgelopen weekend en was zo fijn! Voor een spelletje, voor muziek, om als boek te gebruiken, voor filmpjes, etc!

    Wij hopen ook op een mooie lente want we kunnen die mooie kleuren in bloei wel gebruiken!

  3. Wauw, wat een mooie foto 😀 En veel plezier met jullie tablet en jouw nieuwe truitje 🙂 Afgelopen zomervakantie luisterde ik heel veel van Train en The Killers ^^

    • Yep onder andere niemand minder dan Elton John zal erop verschijnen haha serieus! En check qotsa.com voor snippets!

Leave a Reply

