Vreetzaam pasen…

Vriendje is werken en dus breng ik deze tweede paasdag /1 april noodgedwongen in mijn eentje door.
Gisteren hebben we een brunch gehad bij de schoonfamilie en gedineerd bij mijn ouders.
We aten Hoisin Kip. Dit is met mango, kip, stukjes amandel, tauge, paprika, prei, champignons en rijst. Het was de eerste keer dat ik het at en zeker voor herhaling vatbaar!
De brunch bestond uit stukjes pizza, lekkere broodjes, quiche, gevulde eitjes, soepje en nog veel meer. En natuurlijk met alle (7!) kleinkinderen paaseieren zoeken in de tuin.
Vandaag dus alleen, zo nog even boodschappen doen want ik was vergeten dat het tweede paasdag is.. Dus lekker mijn zonnebril op, de kou negeren en de cd van Heritage Blues Orchestra op repeat. Dan krijg ik vast wel een zomergevoel. En er is ook nog voorjaarsmarkt hier in het stadje.

6 thoughts on “Vreetzaam pasen…

  1. Wij doen eigenlijk helemaal niks bijzonders met pasen, alleen een wat uitgebreidere ontbijt dan anders maar qua warm eten net zo als elk ander weekend. Het zonnetje schijnt hier ook volop dus we gaan zo nog even het centrum in, even zien wat daar te doen is…

  2. Wij doen ook niets bijzonders met pasen.. was er gelukkig wel op tijd achter gekomen dat t maandag 2e paasdag was haha dus had op zaterdag nog even vlug wat dingen gehaald!

Leave a Reply

