The voice UK

Men nemen vier échte muzikale hoogstandjes Will-i-am, sir Tom Jones, Jesse J en Danny O’Donoghue van The Script en laat die op een hele leuke, respectvolle en enthousiaste manier tussen keigoede kandidaten de Voice of UK vinden.
Deze Engelse variant is zoveel leuker dan de Nederlandse versie. Ze gaan respectvoller met de kandidaten om, er zijn betere kandidaten, ze dollen leuk onder mekaar en allemaal zelf ook enorm talentvol.
Iedere zaterdagavond 20:00 nl tijd op BBC. Aanrader!!

5 thoughts on “The voice UK

  1. Moet zeggen dat ik de Nederlandse versie ook erg leuk vind! En die jongens dollen ook onderling met elkaar… Als ik er aan denk zal ik eens kijken 😉

  2. Ik heb het eerste seizoen gevolgd en was toen groot fan. Daarna afgehaakt maar misschien geef ik het nog wel eens een kans. Ik ben nogal talentenjacht moe, maar wellicht is dit een uitzondering.

Leave a Reply

