Bierglazen

Mijn vriend spaart bierglazen, al kwamen we laatst tot de conclusie dat die uitspraak niet helemaal klopt.
Je kunt beter zeggen, ik spaar bierglazen. Met de gedachte mijn vriend spaart bierglazen, ben ik het daarentegen die steeds vaker met bierglazen van allerlei merken thuis komt.
Om ze vervolgens tentoon te stellen in onze steeds voller wordende vitrinekast.
Handig ook, want voor elk biertje hebben we nu een mooi passend glas. Waaruit je natuurlijk het desbetreffende biertje het lekkerste drinkt. Ik ben blij als ik weer eens een merkje heb kunnen vinden die we nog niet hadden.
Brugse Zot en Leffe zijn de laatste aanwinsten.
Ook als we op vakantie zijn kunnen we het niet nalaten in een restaurantje te vragen of we een glas, van een lokaal gebrouwen biermerk, mogen kopen. Waarop het antwoord dan is die kun je niet kopen, maar je mag hem wel hebben.
Zo hebben we al een Mithos (Grieks bier) en een Coral Cerveja (Spaans biertje).
Ik gun jullie vandaag een kijkje in de kast! Als jullie het leuk vinden presenteer ik in een volgend blogje de mooiste en leukste exemplaren.

 

IMAG0075

12 thoughts on “Bierglazen

  1. Oh, het lijkt bijna op de kast van m’n zwager.. die heeft ook al een hele verzameling bierglazen 😉
    Leuk joh!

    Een fijn weekend
    liefs Insoon

  2. Wat grappig! Ik heb er alleen een paar van steden waar ik met mijn vriend ben geweest, soort van souvenir in plaats van de normale Eiffeltoren-beeldjes enzo 😉

  3. Pingback: Tag: guilty pleasure | Suavemente

  4. Pingback: Flog: mijn week in foto’s | Suavemente

  5. Pingback: Neem een kijkje in ons huis | Suavemente

Leave a Reply

