Sphinx en vrijgezellen uitje

Mouse over voor bijschriften.

1. Gekke kat Guus creeërt een lekker plekje voor zichzelf. Hij trekt de kast van vriendje gewoon half leeg en nestelt zich ertussen.
Ik zeg een duidelijkere hint om je kledingkast eens op te ruimen is er niet!!

2. Ik ben gek op Volkswagenbusjes. Van die hippie achtige! Dit mooie exemplaar stond in onze straat!

3. We bezochten op tweede Pinksterdag de Bazaar in Beverwijk. Hele andere wereld vind ik dit altijd. Samen met verloofde en mijn moeder gingen we op pad. We aten lekkere feta/spinazie broodjes bij een Turks standje op de Oosterse Markt en ik liet er met zo’n touwtje mijn wenkbrauwen epileren. Heel mooi geworden maar het deed best pijn, de tranen schoten in mijn ogen haha.
Ook kon ik het niet laten overheerlijke olijven met feta kaas en knoflook te kopen. Volgens mij stink in ernstig uit mijn mond vandaag naar knoflook… sorry!

4. Weer kat Guus deze keer vermomd als Sphinx. Ik ging bijna op hem zitten toen ik zag dat hij zich tussen de kussens op de bank had gewurmd.

5. Zondag moest ik om half 12 bij mijn moeder zijn. ze wilde wat leuks met me doen zei ze en oja ik mocht niet teveel eten. Toen kreeg ik een vermoeden dat we vast ergens gingen lunchen ofzo. Maar aangekomen op de locatie bleken mijn vriendinnen er ook te zijn. Ik moest een sluier met kroontje op en een sjerp en button met ja ik wil. Ook hadden ze een boeketje gemaakt en kreeg ik een flesje wijn.
De verrassing was een high tea met zijn allen. Supergezellig en leuk en een hele geslaagde verrassing deze vrijgezellen high tea!
En ook lekker natuurlijk!!

3 thoughts on “Sphinx en vrijgezellen uitje

  1. Wat een leuk fotoverslag. Grappig zoals Guus daar ligt tussen al die kleding. En op die andere foto kan ik ‘m bijna niet zien 😉 En wat een leuke verrassing; een hightea als vrijgezellenuitje!

Leave a Reply

