Flog

IMG_20130529_114923

v.l.n.r.

1. Bij mijn moeder eten is altijd lekker. Zo ook dit bord versgemaakte Macaroni met verse Basilicum, Amsterdamse uitjes en kaas.
2. Ik at een avondje alleen en dus maakte ik een heerlijke Italiaanse pasta salade.
3. Het resultaat van de pasta salade! Succes gegarandeerd!
4. Een broodje gezond met ham, kaas, tomaat en ei. Nou ja…gezond..
5. Het weer, een lekkere lente dag..
6. Ik kreeg het er zo koud van dat ik maar een kopje tomatensoep nam als lunch.

IMG_20130529_115041

v.l.n.r.

1. Mijn Orchidee gaat weer bloeien, dit is de tweede keer. De knoppen worden steeds groter.
2. Deze mooie bos bloemen kreeg ik van mijn verloofde omdat we 1 jaar verloofd waren op 21 mei. Ze staan nog steeds mooi.
3. Vriendje werd zondag verrast door een invasie aan vrienden, broer en zwagers voor zijn vrijgezellenfeest. Ze gingen paintballen en bbqen en hadden mooi weer! Hij kreeg er flink van langs in zijn bachelor koeienpak en heeft allemaal bulten, ook op zijn rug. Mannen?!
4.  We hebben kattenspelletjes op de tablet geïnstallerd. Zo grappig hoe de katten hiermee spelen. Nu had Guus er even genoeg van en ging hangend op de bank naar het spelletje zitten kijken. Net mensen he?
5. Dit mooie Volkswagenbusje stond zomaar bij ons in de straat.
6. Deze foto maakte ik nadat de avondvierdaagse langs was geweest. Let vooral op de tas met tekst: ‘Maak van de avondvierdaagse geen vuilvierdaagse. hahahah

3 thoughts on “Flog

  1. Gezellig dat je bij je moeder hebt gegeten, lekker hoor. En dat broodje gezond ziet er ook heerlijk uit. Goh, ze hebben je vriend wel goed te pakken gehad met paintballen. Inderdaad, mannen! Mijn zwager liep op zijn eigen trouwdag door het vrijgezellenfeest zelfs op krukken 😉
    En lachen die tekst op die plastic tas.. hoe toepasselijk.

  2. Ik eet ook nog wel regelmatig bij mijn ouders en ja, dat blijft lekker…
    Zo’n volkswagenbusje lijkt ons ook wel wat, hoewel… het is natuurlijk wel krap maar aan de andere kant zijn ze wel heel erg schattig…

Leave a Reply

