Laatste dag als ongetrouwde vrouw

Jawel het is zo ver. De eerste sessie bij de kapster geweest waarna ik met krullen in mijn haar mijn ouderlijk huis ben binnengerend… geeen gezicht haha.
Daar gezellig gebbqd. Lekkere rose erbij, voor de ontspanning. En straks tuttelen met mn moeder voor de laatste trouw dingen.
Vriendje slaapr vanavond bij zijn ouders en komt mij morgenochtend met de mooiw jaguar ophalen.
Hopelijk vannacht lekker slapen en morgenochtend vroeg weer naar de kapper en visagie. Grappig detaill dat mijn kapster en visagiste gewerkt heeft voor GTST.
En morgen een straaaaalende trouwdag in onze romantische theetuin! !

3 thoughts on “Laatste dag als ongetrouwde vrouw

Leave a Reply

