Flog: mijn week in foto’s

image

1. Deze nieuwe waxinelichtjeshouders kocht ik bij de Action. Zo leuk!
2. Mijn man nam weereens een demo motor mee naar huis. Deze is 100% electrisch. En snel dattie is! Te gek!
3. Begonnen aan een nieuw ebook geschreven door maar liefst 26 top auteurs.  Waaronder Tess Gerritsen. Alle schrijvers schrijven een hoofdstuk op hun eigen manier.
4. Onze olijven beginnen serieuze vormen aan te nemen.
5. Theme hospital spelen.
6. Onze bananenboom begint ook ergens op te lijken. Met ons trouwen kregen we een stekje van mijn man zn oom. Hij is nu zeker wel tien keer zo groot.
7. We maakten een trouwfoto collage.
8. Deze mocht ik van mijn moeder hebben. Het dienblad past perfect bij onze stijl die we nu willen.
9. En weer beloond met een schitterende zonsondergang.

3 thoughts on “Flog: mijn week in foto’s

  1. Dat boek heb ik direct even genoteerd! Heb het wel een keer iets over gelezen maar was het alweer vergeten tot jouw blog dus! Leuk dienblad en waxinehoudertjes trouwens!

Leave a Reply

