Boxsets en Headphones

Waarom zijn dvd’s nog zo duur? Ik bedoel in deze tijd van downloaden zouden ze toch veel beter verkopen voor een lage prijs.
Boxsets zijn helemaal aan de prijs, al zijn die wel vaak erg mooi verpakt.
De boxset die ik heb van bijvoorbeeld de serie Band of Brothers kocht ik pas veel later in de uitverkoop voor een leuke prijs. Twintig euro voor een deluxe blikken variant.
Zoals jullie weten zou ik de serie Breaking Bad ook wel willen aanschaffen, al is het alleen al om de geweldige variant waarin die wordt uitgebracht. Maar hij is behoorlijk aan de prijs. Je kan hem pre-orderen bij Amazon voor $201.96!!
Met free shipping, dat dan weer wel (kuch..) Nu zou ik hem daar nooit bestellen want ik wil wel de Nederlands ondertitelde variant, maar de prijs zal wel niet veel schelen vrees ik.
Maar kijk hoe cool….. 🙂

breaking-bad-box-set-hed-2013

Ghostwriter+headphoneIk heb nog een goede band ontdekt ook trouwens: Headphone.
Een Belgische band (altijd goed). De cd Ghostwriter is echt lekker om naar te luisteren. Vind t soms een beetje Radiohead achtig, vandaar de naam? haha
Voor de Spotify gebruikers en geinteresseerden, hier vind je de cd Ghostwriter van Headphone.

One thought on “Boxsets en Headphones

  1. Zulke dingen halen mij wel altijd over om boxsets te kopen. Omdat je dan meer krijgt voor je geld dan alleen een paar schijfjes waar je soms al 100 euro voor moeten betalen bij series. Die band ga ik straks zeker even checken, Radiohead is ook erg goed namelijk!

Leave a Reply

