Mijn weekend

hartje Zaterdag: de dag begon met werken, een drukke dag. Herfstvakantie en zaterdag, ik was dan ook dolblij toen het vijf uur was.
‘s Avonds zijn wij naar mijn ouders geweest en hebben een klein feestje gehouden omdat paps ein-de-lijk vaste dienst krijgt!
Dit na een lange periode van zenuwslopende onzekerheid over de toekomst van het bedrijf. Dat moest gevierd worden. Dus gezellig gemaakt met een hapje en een drankje en hij kreeg van mij een oorkonde ‘voor de beste werknemer’ hihi en van mams en ons ook vast een vervroegd verjaardagscadeautje wat we hem niet langer wilden onthouden. Kaarten voor zijn all time favorite band Black Sabbath! Ja, met Ozzy Osbourne en ja, mijn vader is een oude rocker.

hartje Zondag: vroeg op zonder moeite, dankzij de wintertijd. En dat was maar goed ook. Het was namelijk weer klustijd! De keuken moet gewoon af.
Zodra de Gamma open ging sloegen wij de benodigde klusspullen in en gingen na een vlug ontbijt aan de slag.
Resultaat? Één kant staat! Het blok en ons nieuwe aanrechtblad erop.
Morgen wagen wij ons aan de andere kant van de keuken, de moeilijkste kant i.m.o. die met de wasbak. Die moet erin gezaagd en aangesloten (doodeng..)
Moet wel zeggen dat we een hoop geleerd hebben met deze klus en hoewel misschien niet alles perfect is, is het ons maar mooi gelukt straks.
Het is onze eerste keuken die we gebouwd hebben ooit maar hey, toch maar mooi gedaan.
Ook weet ik nu alles over gipsplaten plaatsen, schroeven, hollewand pluggen, Alabastine, Bison Polymax, verstek zagen, gasleiding inkorten, knelkoppelingen en ik heb gekit, geboord en gezaagd!

De zaterdag sloten wij af met een verjaardag van een vriend, keuvelen met hun dochtertje en een heerlijke kapsalon bij thuiskomst op de bank (geen afwas!!)

klusvrouw

*hartjes door dinahttp://www.dinastie.nl/

7 thoughts on “Mijn weekend

  1. Wat ontzettend fijn voor je vader. Daar zal hij in deze tijd van crisis wel erg blij mee zijn. En wat goed dat jullie de keuken helemaal zelf doen. Ik denk niet dat ik daar aan zou durven te beginnen.

Leave a Reply

