Tag: guilty pleasure

Ik kwam op de blog van Saar deze leuke guilty pleasures tag tegen.

Guilty Pleasure, iets wat je heel leuk vindt maar wat misschien wel een beetje “niet stoer” is.

White Chicks (2004) Poster

Film: White Chicks

Ik kan echt blauw liggen om het stukje in de cabrio met het liedje Thousand miles.
Het is een foute film maar erg leuk.
Ook een leuke film is en blijft Look who’s talking, je weet wel met die pratende baby’s en John Travolta. Oldie but goodie.

Serie: Goede Tijden Slechte Tijden

Toen ik vroeger nog thuis woonde keken we elke avond GTST met mijn vader en moeder (jaja zelfs pa vind t stiekem leuk). Nog steeds kijkt mijn moeder elke dag en hoewel ik niet meer dagelijks kijk vind ik het toch nog wel leuk.

shakira_wakawakathistimeforafrica_x-freshy00320609-31-41

Muziek: Shakira, Waka Waka

Van dat liedje word ik altijd zo vrolijk!!

Snack: worstenbroodjes

Ik ben van de hartige snacks, chips, toastjes Franse kaas, saucijzen en worstenbroodjes! Hmmmm

Activiteit: Niksen

Ik verveel me snel maar over het algemeen ben ik, terugkijken op een dag erg goed in niksen.

IMAG0075

Absurde verzameling: Bierglazen

Ik heb er al eens een blogje over geschreven, onze bierglazenverzameling. Een vitrinekast vol.

Epke Zonderland Ryan Gosling shows off a tie that is conservative without being boring.

Crush: Ryan Gosling en Epke Zonderland (sorry 2!)

Epke, zo’n leuk joch met z’n schattige lach. En Ryan Gosling is gewoon heel leuk. Yup ordinaire celebrity crushes haha.

cd156c7f567245b60b2c8cbb5a26ad96

Clothes: Joggingbroek

Ahhh mijn favo aankoop van de laatste tijd, een warme fleecegevoerde joggingbroek. Een blauwe met elastiek ook aan de pijpen en hij zit heeeerlijk warm. Ik kocht hem bij Zeeman.

5 thoughts on “Tag: guilty pleasure

Leave a Reply

