Flog: mijn week in foto’s

image

1. Een herfstwandeling in het bos, gevolgd door baggeren door de poep en schapen voeren. Er stonden ook nog een paar gevaarlijke koeiachtigen los in de wei en toen de een op de ander begon te klimmen, begrepen we dat er dus ook stieren tussen stonden…
2.We hebben een zwembad in de kofferbak! Leuk in de zomer, maar we zijn niet van die schaatsers, dus voordat het gaat vriezen toch de auto maar even op lekkage laten checken bij la garage…
3. Sneak peak: nieuwe keuken. Bijnnnnnaaaa af, echt!
4. We maakten zelf pizza! Een deel gorgonzola/mozarella, een deel tomaat, mozarella en een deel hawaii. Super leuk en lekker.
5. Het resultaat voordat de pizza de oven in ging.
6. Ik kreeg een gratis bijna uitgebloeide bolchrysant bij mijn aankoop bij het tuincentrum. Lief..
7. Meet Ollie! Ik was verliefd op deze olifanten knuffel geworden toen ik hem zag bij Ikea (waar we overigens ook Bram moszkowicz tegen t lijf liepen, maar das veel minder interessant al getuigd het wel van dikke vette crisis…) en mijn man verraste mij een paar dagen later met deze leukerd. Sindsdien zijn we onafscheidelijk. Ollie en ik.
8. Zelf cake gebakken, er hoefde alleen water bij en hij was nog lekker ook. Geserveerd op een super leuk Blond kaasbordje.
9. Deel van de keuken, sneakpeak 2.

 

3 thoughts on “Flog: mijn week in foto’s

Leave a Reply

