Happy things

hartjeEindelijk, op 7 december zijn we al een half jaar getrouwd, maar pas nu een mooi fotoboek gemaakt.

Best moeilijk, maar erg leuk om te doen. Het boek is besteld, dus nu maar wachten op de levering!!

hartjeMorgen wordt een leuke dag! Het concert waar we al net zo lang naar uitkijken! Queens of the Stone age. En onze eerste keer in de Ziggo dome. Ben benieuwd….

hartjeIk wil met mijn moeder een leuke Kerstmarkt bezoeken, welke kunnen jullie ons aanraden?

hartjeParijs komt steeds dichterbij, het is definitief wij gaan mijn neef en zijn Parisienne bezoeken in hun huis in Paris! De stad in Kerstsfeer…dat moet toch geweldig zijn?

hartjeBeetje verslaafd raken aan Hay Day…. En Under the Dome!

hartjeExpeditie Robinson terug kijken op uitzending gemist, zonder ellenlange reclames. Ik weet nog steeds niet precies of ik nu voor Hans of Edith ben.

 

DD716_Boom-happy-web

2 thoughts on “Happy things

  1. Ik merk dat ik ook Hay Day verslaafd begin te raken. Hahaha. Toen ik het alleen op de iPad kon spelen had ik dat niet hoor. 😛 Veel plezier bij het concert. Geniet er van.

Leave a Reply

