Vies gegeten

wpid-20131128_192529.jpg

What was I thinking? Ik heb afgelopen week twee keer erg vies gegeten.
Ik had een recept uitgezocht met aubergine, op zich niks mis mee. Maar in dit recept werd er van de plakken aubergine een soort ovenschoten gemaakt met tomatenpuree, rijst, bamboescheuten (niet gebruikt want kon ik niet vinden), soepballen en geraspte kaas. Yuk!
Waarom heb ik dit uberhaupt willen maken? Het klinkt toch al smerig?
Dus manlief toog naar de snackbar voor een friet met snacks. Heerlijk!

Laatst had ik teveel hutspot gekocht en dus besloot ik de helft in te vriezen. Hup bevroren in een pan gegooid en gekookt. Aardappeltjes erbij, stukje vlees. Alleen die hutspot was niet meer te eten. Ik had hem niet goed gaar want de worteltjes waren slap, maar de uien dus niet. Het was een slappe smaakloze hap, bah!
Die avond maar wat chipjes gegeten om de ergste honger te stillen. Voor de tweede keer in een week viezigheid.

Gelukkig aten we de dag erna kaasfondue Β bij mijn moeder. Weet je dat een stukje brood omwikkeld met spek in de kaas dopen superlekker is? Heeft iemand nog meer kaasfondue ideeΓ«n trouwens?

Wat wel lekker is is de limited edition Cup a soup, red curry coconut. Ik moet even een paar pakjes inslaan, super lekker.
Smaakt naar kip tandoori.

wpid-20131203_135319.jpg

4 thoughts on “Vies gegeten

  1. Ik hou niet van Kip Tandori, dus deze sla ik maar even over. πŸ˜‰ En ja, ik heb ook wel eens een vreselijke mislukking gehad. Ik dacht dat aardappelpuree kaas wel lekker zou zijn. Niet dus. BAH!

  2. Ik moest er wel een beetje om lachen hoor. Herkenbaar ook trouwens, soms heb je van die dagen en dan vaak ook zonder moeite ineens achter elkaar! Pffft.

Leave a Reply

