Vriendenboekje

Vroeger had ik er ook een: een vriendenboekje en een poëzie album trouwens ook.
Lekker retro, helemaal met van die glimmende plakplaatjes erin van mierzoete afbeeldingen van poezen of een meisje in een snoezig jurkje.
Nu circuleert op diverse blogs de 2.0 variant van het vriendenboekje, namelijk het bloggers vriendenboekje.
Ik heb hem ook ingevuld, voel je vrij hem over te nemen.

Naam: Jennifer
Leeftijd: 29 jaar
Geboortedatum: 13 januari 1984
Broers/zussen: 1 broer van 26
Lengte: 1.70
Klas: Ik heb de Pabo gedaan ‘class of 2007’  haha
Favoriete vak: Op de middelbare school was dat ondanks de strenge lerares was dat scheikunde. Oh en biologie.
Minst favoriete vak: Economie, wiskunde en Duits brrr.
Droomberoep: Ik wilde altijd dierenarts worden, tegenwoordig is dat radio dj. Ik heb het gedaan bij de regionale omroep, maar bij een grote omroep een eigen show hebben lijkt me te gek.
Hobby’s: Hay Day spelen, internetten, lezen, wandelen, tripjes plannen, films en series kijken.
Ik houd van: mijn man, familie en katten.
Ik heb een hekel aan: zoveel haha!
Favoriete schrijver: Tess Gerritsen
Favoriete serie: New Girl, Breaking Bad en Orange is the new black.
Favoriete film: Verschilt nogal als ik een goede film heb gezien kan ik die mening bijstellen.
Favoriete eten: Sushi, Bami, Pizza Gorgonzola, Prei met ham en kaas ala husband.
Favoriete drank: Cola en rode wijn
Favoriete blogonderwerp: vlogs
Favoriete blog: Heb geen echte favoriet, ik vind er veel leuk.

2 thoughts on “Vriendenboekje

Leave a Reply

