Liebster award

LiebsterAward

Van Sylvia ontving ik een Liebster award! Super leuk! Ik heb mijn galajurk aangetrokken om haar 11 vragen aan mij te beantwoorden.

1. Met welke reden ben je begonnen met bloggen? 
Ik zat lange tijd thuis nadat ik geopereerd was aan mijn teen, een operatie waarvan er nog velen zouden volgen. Het begon met een simpele ingegroeide teennagel, maar een mislukte operatie mondde uit in een ernstige ontsteking, met als gevolg dystrofie aan mijn hele voet. Niet kunnen lopen, een rolstoel en revalidatie als gevolg. Vreselijk allemaal, maar gelukkig waren we er toch nog op tijd bij en kan ik vandaag de dag nog lopen. Destijds begon ik op een ander adres met mijn eerste blogje.
2. Wat is je lievelingsnummer en waarom? 
Best cheesy maar Van Morisson met ‘Have I told you lately‘ is ons trouwnummer en die moet ik wel kiezen. Los van het romantische gedoe is en was mijn favoriete nummer altijd ‘Hey Johnny Park’ van mijn favo band Foo Fighters.
3. Hou je meer van de zomer of de winter? 
Zomer, 100% In de winter krijg ik altijd blauwe vingers en ijskoude ledelmaten die niet meer warm worden.
4. Stel dat je een land zou zijn, welk land zou je zijn en waarom? 
Griekenland is mijn favoriete land en dan wel vanwege de overweldigend mooie natuur en de lieve mensen. Helaas is de armoede en het rot beleid een minpunt. Maar als ik Griekenland zou zijn zou ik daar iets aan doen.
5. Welk alcoholisch drankje lust je het liefst? 
Wijn! Droge wijn, liefst rood en met een volle smaak.
6. Wat zou je doen als je geen telefoon meer zou hebben? 
Meer mailen. haha
7. Wat zou je doen als je een dagje het andere geslacht zou hebben?
Uhmmm, me niet zo druk om dingen maken. Vrouwen denken altijd, in mijn hoofd klinkt het geluid van spitsuur op Times square, in mijn man zijn hoofd hoor je vogels en krekels.
8. Wat kan jou vreselijk irriteren? 
Mensen die met iemand aan het praten zijn en vervolgens de rest om hun heen vergeten en achteruit gaan lopen waarbij ze geheid tegen je aanbotsen. Gisteren nog meegemaakt. Grrrrrr.
9. Hoe kan een ander je aan het lachen maken? 
Met droge flauwe grappen. Liefst woordgrappen.
10. Heb je dromen voor de toekomst? Zo ja, welke?
Nog eens een reis maken naar een niet westers land om eens een heel andere cultuur mee te maken. En een tijdje in Griekenland wonen op een eiland in een bergdorp. Lijkt mij heeeeeerlijk.
11. Welke vraag heb je in dit rijtje gemist?
Niets! Ik vond het erg leuke vragen en ik heb ze met veel plezier beantwoord. Dankjewel Sylvia.

Bij het in ontvangst nemen van deze award hoort ook mijn persoonlijke nieuwe lijst van 9 nominaties.
De volgende blogs zijn blogs die ik zelf volg en die ik graag een hart onder de riem wil steken en in het zonnetje wil zetten.
Ga zo door mensen! Ik lees jullie blogs met veel plezier en ik weet zeker dat anderen dat ook zullen doen.

-Dennis van http://readingmyeyes.com
-Laura van http://hierendaarblog.nl
-Kim van http://mamasuite.nl
-Saskia van http://www.iliveformydreams.com
-Louise van http://www.lolaa.nl
-Ik weet je naam niet: http://waarblijftdatzwembad.blogspot.nl
– Gwen van http://mijnlevenalsmama.wordpress.com
– Wendy van http://www.itswendy.nl
– Veronica van http://rovanice.nl/

Ik heb de volgende 11 vragen voor jullie en ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

1. Wat vind je niet leuk aan bloggen?
2. Is er iets dat je graag zou willen doen, maar niet durft?
3. Lijk je op je ouders?
4. Zijn er onderwerpen waar je liever niet over blogt?
5. Als je een bekend iemand zou mogen interviewen voor je blog, wie zou dat dan zijn? En wat wil je per se van diegene weten?
6. Waarmee kan iemand jou verrassen?
7. Heb je weleens een heldendaad verricht?
8. Wat is je mooiste herinnering?
9. Vertel eens over je grootste blunder!
10. Welke boodschap zou je je lezers mee willen geven?
11. Wat doe je op een vrije zondag?

11 thoughts on “Liebster award

  1. Leuk, thx – ik neem hem (ondanks dat ik hem al eens gehad heb) graag in ontvangst! Mijn blogplanning zit tot halvewege komende wk volgepland (oepss), maar ik zet deze op de planning 🙂 De antwoorden verschijnen dus ergens volgende week :))

  2. Pingback: Liebster award II | Suavemente

Leave a Reply

