Ted talks

Soms heb je wijze woorden nodig, van je vader, moeder, vriend, vriendin, soms krijg je die woorden zelfs van een compleet vreemde, zoals Ted.
Wijze verhalen, grappige verhalen, informatieve verhalen, inspirerende verhalen, fascinerende verhalen. Waar je ook maar behoefte aan hebt.
Maak kennis met Ted, verspreider van ideeën. In minder dan 18 minuten inspireren sprekers van over de hele wereld jou.
Sinds 1984 zijn er Ted conferenties met bijzondere sprekers. En al die ‘Ted talks’ zijn verzameld op de website van Ted.
Via de blog 24lentes keek ik en luisterde ik ademloos naar Diana Nyad haar fascinerende en inspirerende verhaal over het overzwemmen van de zee van Cuba naar Florida, vol wijze woorden en mooie quotes. No words, just watch kreeg de blog als titel. Prachtig!
Vind nog veel meer van dit soort video’s en laat je eens verrassen via de ‘suprise me’ button.

Deze leuke site wilde ik met jullie delen.

2 thoughts on “Ted talks

  1. Wat leuk dat je hier een blogje over schrijft. TED vind ik heel inspirerend. En leuk dat je mijn post aanhaalt 🙂 Ik kijk zelf elke ochtend 1 filmpje van TED, om even de dag goed geinspireerd te beginnen. Zeker een aanrader.

Leave a Reply

