January: a photo a day | Dag 8 t/m 14

Het is weer zondag, dus tijd voor het tweede weekoverzicht van de January: a photo a day challenge. Geniet mee.

wpid-IMG_20140111_140359.jpg

Dag 8: Lucky number
Hier schreef ik laatst nog over, wat het getal 13 voor mij betekent. Niks ongeluk! Maar een hoop geluk. Ik ben op vrijdag de 13e geboren, mijn moeder is op de 13e geboren, mijn broertje bijna als hij niet gehaald was, we woonden op nummer 13 en de 13 zit altijd wel in een postcode, huis, telefoon of personeelsnummer van ons. En ik ben getrouwd in 2013!

Dag 9: Natural
Deze door bevers aangevreten boom kwamen we een tijdje terug tijdens een wandeling in het bos tegen. Best bijzonder! En erg natural.

Dag 10: Manmade
Onze keuken! Nog nooit hadden wij echt geklust, laatstaan een complete keuken verbouwen. Het resultaat mag er na veel bloed, zweet en tranen wezen. Vooral zelf de gasleiding inkorten was spannend πŸ˜‰

wpid-IMG_20140111_141718.jpg

Dag 11: Looking down
Ziehier ons uitzicht toen wij vanaf de top van de Eifeltoren naar beneden keken. We hebben hem als bikkels te voet beklommen toen we in december in Parijs waren. Met stralend weer!

Dag 12: Colourful
Met deze foto heb ik een beeeeetje valsgespeeld, want ik heb hem niet zelf gemaakt. Maar de levenscyclus van een blad is een kleurrijk proces.

Dag 13: Makes me smile
Trouwfoto’s terugkijken en de trouwfilm. Dat geeft toch elke keer wel weer een glimlach op mijn gezicht.

Dag 14: 3 Things
Even tellen, yup na oud & nieuw nog steeds alle vingers.

Volgende week zondag deel 3 met de foto’s van de week.

5 thoughts on “January: a photo a day | Dag 8 t/m 14

  1. Pingback: January: a photo a day | Dag 15 t/m 21 | Suavemente

  2. Pingback: January: a photo a day | Dag 22 t/m 31 | Suavemente

Leave a Reply

