Happy 30: mijn verjaardag

wpid-IMG_20140114_182428.jpg

13 januari was het zo ver, de datum dat ik 30 werd. Daar leefde ik best lang naar toe. Op je 25e denk je al, oeps ‘verkeerde kant’ van de 20.
Elk jaartje een jaartje dichter bij the big 3-0. En als je 29 bent denk je weleens bijna 30!
Gelukkig werd dit verjaren wat dragelijker gemaakt door mijn echtgenoot die in het geniep wat familie wist op te trommelen om mij mee te verrassen tijdens het geplande feestje op zaterdag de 11e. Ik was zo blij verrast dat naast de vrienden die ik wist dat zouden komen en mijn ouders en broer met vriendin, ook opeens ooms en tantes binnen kwamen.
Sommigen hadden mijn huis zelfs nog nooit bezocht. Extra leuk. En toen kwam er nog een taart met 30 kaarsjes en en werd er gezongen.
Ik ben flink verwend en door onze verjaardagscentjes bijeen te leggen konden we sowieso de soundbar kopen die we op het oog hadden.
Nu dus lekker geluid tijdens muziek streamen en films kijken. Toppie!
Op maandag ochtend, de officiële verjaardag werd ik weer verrast door mijn romantische vent. Een supergrote bos van mijn favo bloemen Gerbera’s werd bezorgd aan de deur! In vrolijke kleuren. Een leuke kaart erbij en een lekker luchtje met douche en bodylotion.
In de middag gingen we samen high tea-en, daarna een wandel (want: nog nooit zulk lekker weer op mijn verjaardag gehad) en in de avond kwamen mijn ouders langs om lekker Chinees te eten. Wat een topdag!
Niks geen 30’s blues, maar een hoop blijheid en leuke verjaardagskaarten. Oke, aan het begin van de dag, voor al dit leuks zat ik nog even in de ontkenningsfase. ‘Ik krijg kaarten met 30 erop, geen ideeeee waarom?!?’ Maar dat trok snel bij zoals jullie kunnen lezen.
I’m happy 30!

3 thoughts on “Happy 30: mijn verjaardag

Leave a Reply

