January: a photo a day | Dag 15 t/m 21

Tijd voor een nieuw weekoverzicht in de January: a photo a day challenge.
Voor de overige foto’s zie:

De challenge
Dag 1 t/m 7
Dag 8 t/m 14

wpid-IMG_20140118_155144.jpg
Dag 15: Black+ White
Deze prachtige oldtimer die ik in de buurt zag staan. Ik vind die zogenaamde ‘whitewalls’ Zwarte banden met een witte rand altijd zo mooi.

Dag 16: Sun
Prachtige zonsondergand terwijl ik op de bus aan het wachten was.

Dag 17: Tiny
Heel groot klein kerstdorp in het tuincentrum 😉

wpid-IMG_20140118_155531.jpg

Dag 18: Happy place:
Onze getaway in La Roche, Belgische Ardennen. Het huis van een vriend van mijn vader. We huren het weleens en genieten dan van de rust en het Bourgondische leven. Heerlijke plek waar wij echt gelukkig zijn. Kan ook niet anders met zo’n uitzicht in een vrijstaand huis.

Dag 19: Breakfast
Yes please, het liefst zo en geserveerd door mijn man.

Dag 20: To do list
Die schrijf ik tegenwoordig op de krijt/magneetmuur in onze keuken. Zo handig!

Dag 21: Blue
Een blauwe mannen onsie… Need I say more? Whahahahaha

4 thoughts on “January: a photo a day | Dag 15 t/m 21

  1. Ik vind die grote (kleine) kerstdorpjes in de tuincentra altijd zo leuk om naar te kijken. Hoe langer ik kijk, hoe meer dingen ik ontdek. Soms ook hele grappige dingen.

  2. Pingback: January: a photo a day | Dag 22 t/m 31 | Suavemente

Leave a Reply

