January: a photo a day | Dag 22 t/m 31

Ietsje meer foto’s dan een week, we pakken gewoon even door en maken de challenge af.
Het was leuk om te doen, maar ik maak toch liever foto’s van mijn week op persoonlijk gebied denk ik.
Vonden jullie het leuk om te lezen en kijken deze challenge?

De challenge
Dag 1 t/m 7
Dag 8 t/m 14
Dag 15 t/m 21

wpid-IMG_20140125_130146.jpg

Dag 22: nice!
Een grote bos van je lievelingsbloemen thuisbezorgd krijgen als verjaardagscadeau van je man is best nice.

Dag 23: Bedtime
Ik kon wel een foto van de slaapkamer maken, maar de foto die ik maakte van ons kingsize bed in onze honeymoonsuite is tien keer vetter!
(En let op de zon! Die is twee dagen onafscheidelijk geweest!)

Dag 24: Your space
Eum kiekje van de woonkamer dan maar? Het hele huis in mijn space ghehe.

Dag 25: A taste of winter
Grote hagelstenen die we hier hadden.

Dag 26: Fun stuff!
Een paar dagen bij je neef en zijn Franse vriendin in Parijs op visite, en dan gekke foto’s maken bij de Eifeltoren is funn stuff!

wpid-IMG_20140125_130532.jpg

Dag 27: Something I bought
Onze soundbar. Inderdaad hij hangt boven de tv i.p.v. onder, maar zodra we de tv gaan ophangen komt hij er onder te hangen.

Dag 28: Dinner
Lekker! Rollade met aardappeltjes en gegrilde groente. Hmmm, helemaal lekker met een peper of rode wijn sausje.

Dag 29: Window
Ik kijk uit het raam en zie vaak een priceless uitzicht met zonsondergang. Als wij ooit naar een gezinswoning verhuizen zal ik dit uitzicht uit ons appartement het meest missen.

Dag 30: Best invention ever
De Kobo ereader! Zonder twijfel mijn meest gebruikte aankoop van de afgelopen tijd.

Dag 31: Polka dot
Euhmmmm, ik vond een foto van alleen Polka dots saai.. Dus dan maar deze, het onderschrift luidt: ‘Man annoys neighbours with Polka dot house.’ Lol

5 thoughts on “January: a photo a day | Dag 22 t/m 31

Leave a Reply

