Things I love Thursday

tilt-1

Tijd voor de leukste blog van de week, mijn Things I love Tursday. Wat kwam ik deze week allemaal voor leuks tegen?

Permalink voor ingesloten afbeelding
♥ Hij bestaat echt!

Permalink voor ingesloten afbeelding

♥ Haha het is gewoon een beetje eng!

Permalink voor ingesloten afbeelding

♥ Iets om over na te denken….

♥ Voor de mensen die van optische illusies houden. Ik beloof je dit is NIET zo een eng schrikplaatje (die haat ik ook!!).
Het gaat erover dat je ogen kleuren zien die er niet zijn.

♥ Op zoek naar een goedkope vlucht? Schrijf je in voor de Cheap Flight Service Alert en krijg bericht wanneer er een aanbieding is van welke vliegmaatschappij dan ook.

♥ De foto’s van Sven Fennema hebben iets magisch.

Permalink voor ingesloten afbeelding

♥ Dit is toch mooi?

♥ Ik heb best moeten lachen om de avonturen van Britt en Ymke in Blanes. Vreselijk daar, maar die Ymke is best geestig.

Things I Love Thursday - The Clueless Girl's Guide

Things I Love Thursday - The Clueless Girl's Guide

Things I Love Thursday - The Clueless Girl's Guide

♥ Deze vader maakt kunst van de tekeningen van zijn kinderen.

♥ Kennen jullie het instagram account miserable men al? Die arme kerels hebben het maar zwaar als de vrouwen aan het shoppen zijn. haha

♥ Bij gebrek aan sneeuw in dit gedeelte van het land: de 30 grappigste sneeuwpoppen.

jas

♥ Deze (te dure) jas vind ik wel cool!

 

7 thoughts on “Things I love Thursday

  1. Oew die jas is best gaaf!
    En dat boek.. Tjah ik denk niet dat ik verder zou lezen.. Al wint misschien mijn nieuwsgierigheid het ook wel. Ik zou het niet weten haha

  2. Aangezien ik met boeken echt slecht ben en t einde MOET lezen zal ik dat nu ook doen, niet omdat ik wil weten hoe mijn leven eindigt of vergaat maar meer omdat ik geen boeken half gelezen weg kan leggen!

    Leuke things you love 🙂

Leave a Reply

