Liebster award II

LiebsterAward

Weer een Liebster award nominatie ontvangen met leuke vragen. Dus de gala jurk weer uit de kast getrokken.
Dit keer ben ik genomineerd door Rainbowjunk. Dit is mijn tweede nominatie, de antwoorden op mijn eerste nominaties en de door mij genomineerde blogs met vragen vind je hier.
Bedankt!! Leuk dat je plezier beleeft aan mijn blog.

Dit zijn de regels:
– Noem diegene die jou genomineerd heeft
– Beantwoord de elf vragen van diegene die jou nomineerde
– Nomineer zelf 5 bloggers en stel ze 11 vragen
– Breng de genomineerde bloggers op de hoogte.

Omdat ik op zo’n beetje alle blogs die ik volg de tag al voorbij heb zien komen, hou ik het nu even bij het beantwoorden van de vragen.

De vragen die ik gekregen heb:

1 Hoe ben je op jou blogadres gekomen?
Dat is een fout verhaal, maar foute verhalen zijn leuk dus wil ik het wel vertellen.
Suavemente is de naam van een liedje van Elvis Crespo. Het nummer swingt de pan uit en was voor mij DE hit op de discodansvloer. Plaatselijke dj Bert Dekker draaide hem iedere vrijdag en het was een floorfiller.

2 Wat is jou verborgen talent?
Dj’en! Alhoewel, zo verborgen is het niet want na vier jaar radio maken bij de regionale omroep hier heb ik vroeger best wat naambekendheid opgebouwd. Ik draaide voor duizenden mensen op bevrijdingsdag, interviewde beroemde artiesten en jureerde bij bandjes wedstrijden. Geweldige tijd was dat. Maar misschien dus een verborgen talent voor mijn bloglezers?
3 Wat vind jij nou je minst leuke eigenschap van jezelf?
Dat eeeeeuwige piekeren, denken en een kampioen zijn in beren op de weg spotten.
4 Wat doe jij het liefst op een vrije dag?
Rustig wakker worden, een uitgebreid Internet rondje, douchen, lekker ontbijten met mijn man en vervolgens er op uit. Nieuwe leuke stad verkennen of wandelen in het bos.
5 Wat is jou droombaan?
Vroeger wilde ik altijd dierenarts worden, tegenwoordig ben ik officieel juf maar werkzaam in de retail. Mijn droombaan tegenwoordig is iets in de jeugdhulpverlenjng. Daar kom ik eigenlijk nu pas achter. Maar geloof niet dat daar veel werk in is. Zelfde geld voor professioneel radio dj.
6 Welk moment uit je leven heeft een grote impact op je leven gehad?
Mag het er een zijn? Ik kan wat leuks noemen ( trouwen) of iets niet leuks (bijna nooit meer kunnen lopen door dystrofie).
7 Heb je huisdieren?
Yep poes Phoebe en kater Guus.

wpid-IMG_20130509_195818.jpgwpid-IMG_20130509_170714.jpg
8 Wat is jou favoriete magazine?
Traveler van National Geographic. Over reizen. Mooie verhalen, prachtige plaatjes. Zowel in het Engels als in het Nederlands dit blad.


9 Ik kom in een volgend leven terug als….
Beroemdheid.
10 Wat is je favoriete site en waarom?
Tegenwoordig is dat upcoming.nl vol hilariteit.
11 Wat doe jij het eerste na het avondeten?
Liefst eet ik dan een snoepje of dropje. Raar he?! Ben totaal geen zoetekauw maar dan vind ik t lekker ofzo…

4 thoughts on “Liebster award II

Leave a Reply

