Wat eten wij deze week

Ik laat jullie weer zien wat wij deze week eten.

Maandag: Penne met spinazie en tomaat.
Dit recept verbeteren we steeds een beetje en het wordt steeds lekkerder! Ik voegde er dit maal restjes lente ui en pijnboompittenmix doorheen. En we aten het met spekjes.

Dinsdag: Tortellini met tomatensaus en spinazie erdoorheen.
Bij de Xenos koop ik altijd torellini met vleesvulling en je kunt er lekkere sausjes vinden. De verse spinazie die ik van gisteren over had doe ik er ook lekker doorheen.
Ik vond ook dit recept, ga ik zeker eens proberen: tortellini for a crowd!

Woensdag: Prei met ham en kaas ala husband.
Recept van mijn schoonmoeder, een prei met ham en kaas ovenschotel. De kaassaus maak je zelf met bloem, boter, melk en geraspte kaas. Daarbij een paar lekkere plakken achterham en aardappelpuree en smullen maar. Vergeet vooral een goede rode wijn niet.

Donderdag: Macaroni
Ik maak altijd macaroni met gehakt, een pak macaroni groente, een blikje tomatenpuree en maggi erdoor. Een gebakken ei ernaast en geraspte kaas er overheen, yummie.


Vrijdag: patat met een berehap met sate saus
We hebben een kortingsbon van de snackbar en voor vijf euro kunnen wij ons tegoed doen aan een lekkere vette bek!
Hebben we nu al zin an.

Zaterdag: pizza tonno van de Lidl
Vorige week aten wij de vegetarische variant, dat is ook echt een aanrader!
De bolognese pizza is ook lekker. Maar deze week kozen wij voor de tonijn variant.

Zondag: Nog geen idee πŸ˜‰

2 thoughts on “Wat eten wij deze week

Leave a Reply

