Flog: mijn week in foto’s

wpid-IMG_20140210_111816.jpg

1. Wij vierden Chinees Nieuwjaar in Den Haag. Super leuk! Ik had dit nog nooit gedaan, maar een vriend (wiens moeder Chinees is) raadde mij dit aan. Het was een leuke viering, met lekker Chinees eten, veel knallend vuurwerk, leuke Chinese winkeltjes ontdekken in de China town Den Haag en daarna nog even de stad in. In de sale bij Pull & Bear shopte in een leuke spijkerblouse met patches.
2. Het was een mooie dag en dus besloten wij ‘bij de buren’ te gaan wandelen in prachtig natuurgebied Oostvaarders plassen. Van de film ja: de nieuwe wildernis. Laat die nieuwe wildernis hier nu net om de hoek liggen. Door de verrekijker maakte ik deze foto van een groep Koningspaarden.
3. Shopspulletjes van Action en de Kringloop. Ik plaatste hier al een blogje over, met als titel: ik ging naar Action voor een kaasschaaf en ik  nam mee…
4. De mooie tulpen staan zo leuk in deze kan van de Kringloopwinkel, ik was al langere tijd op zoek naar zo’n kan om als vaas te gebruiken.
5. Vier jaar samenwonen en precies 8 maanden getrouwd. Dat vraagt om een viering toch? Dus lekker een vette bek bij de snackbar gehaald en daarna gaan bowlen! Ik ben vet slecht en mijn man is te goed. Zucht…
6. Eindelijk vond mijn vader op zolder het lang geleden zoek geraakte spel Weekend Miljonairs, yes! Van de week dus een potje gespeeld, grappig in guldens. En dan toch steeds euro zeggen he.
7. Ik deelde de kasten in de woonkamer opnieuw in, stuk rustiger zo! De vitrine kast is voor onze bierglazen en de Griekenland collectie en nu ook voor alle dvds. De vakjes kast deelde ik opnieuw in naar iets wat ik in een film had gezien, qua indeling. Super leuk, bijna af, alleen nog de administratie onzichtbaar wegbergen. En een kast die niet op de foto staat, maar in de gang is onze kast met trouwspulletjes geworden.
Blogje hierover?
8. Ik ging aan de slag met het kleurboek voor volwassenen en kreeg al snel kramp van het kleuren. whahaha ik word oud!
9. Dit leuke kaarsje kreeg ik van een vriendin. De tekst en hartjes rondom schijnen door als je er een kaarsje in doen. Zo leuk! Ik had hem al eens gespot bij Action maar nooit aangeschaft. Nu ik heb heb ben ik er zo blij mee, erg leuk!

6 thoughts on “Flog: mijn week in foto’s

Leave a Reply

