Flog: mijn week in foto’s

image

1. Shoppen met mams in Hilversum. Van mijn tante kreeg ik voor mijn verjaardag DA drogist cadeaubonnen. Deze heb ik goed besteed aan het nieuwe parfum van Beyonce Rise en ik verwende mijn man met een David Beckham luchtje. Nu ruiken we als David en Beyoncé,  als dat geen hoofden draait op straat…
Van mijn moeder kreeg ik de Rimmel sweetie crush nagellak.
Ik las er al veel over op verschillende blogs. Ik koos de roze variant.
En natuurlijk moet dat er ook weer eens af dus kocht ik ook een remover bij Hema. In een handig potje.

2. Onze lieve kater Guus werd helaas weer ziek en dus moesten we halsoverkop weer naar de dierenarts met deze plaskater.
Dit keer weer teveel struviet in zijn urine en een blaasontsteking.
Arm beestje. Ik zal nog eens bloggen wat dit precies inhoud.

3. Gezonde snacks! Zelfgemaakte Tzaziki en paprika en komkommer om te dippen. En voor manlief dipchips. Afijn ook een beetje voor mij… stiekem.

4. Gezellig op de laptop een serie kijken met Guus en Phoebe die zich lekker warm op het fleecedekentje hebben genesteld.

3 thoughts on “Flog: mijn week in foto’s

Leave a Reply

