Too much information tag

U bent gewaarschuwd, het zijn veel vragen en antwoorden. Maar zo leren jullie mij weer een beetje beter kennen en volgens mij is dat altijd wel leuk om te lezen. Neem hem over als je wilt!

logo_tag

1. Wat draag je?
Een trui uit de C&A Knitware collectie, grijs met wit gestreept, een spijkerbroek en mijn paarse BK gympen.


2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Ja uiteraard.

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Oef, jah. Eigenlijk elke keer wel. Ik ging snel door terwijl het eigenlijk niet meer ging en dan komt er een punt dat het keihard knalt.

4. Hoe lang ben je?
1.70

5. Hoeveel weeg je?
Ik hoop nu een nette 65 kilo.

6. Heb je tattoo’s?
Ja eentje op mijn pols. Ik wil er nog wel meer. Zoals ik al eerder blogde staat het Romeinse cijfer 13 nog in de planning en het allerliefste als ik genoeg geld had een heuse Maori stijl tattoo.

7. Heb je piercings?
Nee, wel gaatjes in mijn oren.

8. OTP?
Ik ken alleen OPP (yeah you know me!!)…
Grapje, ik heb het even opgezocht en OTP betekent: One True Pairing. Meaning the your favorite combination of characters in a fandom.
Mijn favoriete koppel dus uhhh ik heb er geen.

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Dat is het zelfde als boven staande toch? Maar dan ‘nep’. Dan vind ik Phoebe en Mike (Friends) leuk en Jess en Nick (New girl)
New Girl Nick & Jesse

10. Wat is je favoriete serie?
Op dit moment Suits!

11. Wat is je favoriete band?
Foo Fighters, leuke muziek, Dave Grohl is een top entertainer, grappige en mooie videoclips.

12. Wat mis je?
Griekenland. Ik hou van dit land, het eten, de mensen, de prachtige natuur. Ik zou er wel willen wonen.

13. Wat is je favoriete liedje?
Mag ik er echt maar 1 kiezen??? Dan maar Het Johnny Park van de Foo Fighters, roept altijd een bepaald nostalgisch gevoel op.

14. Hoe oud ben je?
30

15. Wat is je sterrenbeeld?
Steenbok

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner
Lief en zorgzaam zijn.

17. Wat is je favoriete quote?
There are two paths you can go by, but in the long run
There’s still time to change the road you’re on18. Wat is je favoriete acteur?
Ryan Gosling (yes, reden om een foto te plaatsen muwhahah)
Ryan Gosling

19. Wat is je favoriete kleur?
Turquoise

20. Harde muziek of zachte muziek?
Harde goede muziek!21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Ik wil dan het liefst alleen zijn. Soms ga ik naar mijn moeder, maar een arm van mijn echtgenoot om me heen, helpt ook vaak wel.
22. Hoe lang douche je?
Geen idee.

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Ik heb altijd wel even de tijd nodig. Al met al een uurtje denk ik.

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Op de basisschool heb ik weleens met een meisje gevochten. Geen idee meer wat de reden was.

25. Wat is een turn-on?
Een goede uitstraling en een lekker geurtje.

26. Wat vind je een afknapper?
Iemand die niet lekker ruikt.

27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?
Om prive filmpjes te delen met vrienden en familie.

28. Heb je angsten?
Ja voor enge insecten en enge ziekten.

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Stress.

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Gisteren.31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?
Het is geen openbaar kanaal, dus ik ga hier verder niet op in.
32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Stephen King – Dr. Sleep.


33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
The Walking dead, waarom blijf ik het toch proberen, terwijl de serie steeds slechter wordt…

34. Wie is de laatste persoon met wie je hebt gepraat?
De doktersassistente. Of telt via WhatsApp ook? Dan mijn moeder.

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Mijn moeder dus!

36. Wat is je favoriete eten?
Ik vind meerdere dingen erg lekker. Pizza gorgonzola, sushi, stifado, lekkere hamburger.

37. Waar wil je nog graag naar toe?
Wales, Rome en Nieuw Zeeland.
Dunsmuir Castle's Italian garden, Victoria, British Columbia, Canada - apparently looks like Chirk castle in Wales

38. De laatste plaats waar je was?
In mijn bedje.

39. Heb je een crush?
Ja. Mijn man natuurlijk (hahaha cheesy!) En Ryan Gosling en Epke Zonderland.

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Vanochtend toen mijn man naar zijn werk ging.41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Uhmm weet ik niet meer.
42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Napoleon Energy is lekker.

43. Welke instrumenten speel je?
Beetje gitaar.

44. Wat is je favoriete sieraad?
Mijn trouwring!248 kopie

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Fitness
46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Eergisteren in de auto zong ik hard mee met old skool r&b muziek.

47. Wat is je favoriete openingszin?
‘How are you doin’? 


48. Heb je die openingszin wel eens gebruikt?
Haha nee!

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Nu, lekker deze tag maken.

50. Wie geef je de tag door?
Aan jou!
7 thoughts on “Too much information tag

Leave a Reply

