Flog: Mijn week in foto’s

wpid-IMG_20140317_113625.jpg

1. Alweer beloond met een prachtige zonsondergang! Lijkt wel of die de hele week al mooier is dan anders.
2. Kleding shoppen voor mijn man, altijd leuk πŸ™‚ Hij kocht onder andere dit leuke vest en zomerse t-shirt bij C&A.
3. De katten werden ook verwend! Met een gigantische en stevige krabpaal! Hier ga ik nog een blog over schrijven want het is een super stoer Β en ontzettend stevig ding!
4. Ik kleurde weer een beetje in het kleurboek voor volwassenen, maar mijn stiften waren op.
5. We probeerden dit recept en gaven er een eigen draai aan. Warme spaghetti op een bedje van rucola. Hmmm
6. De Ranonkels die ik van mijn moeder heb gekregen worden steeds mooier.
7. Ik las een boek buiten in het zonnetje, heeeeeerlijk dit weer!
8. We aten zelfs maar liefst drie keer buiten op het balkon!
9. Mijn man had bij wijze van afscheid slijtersbonnen gehad op zijn oude werk. Die werden vast voor een deel besteed. De Passoa is later omgeruild voor een Bacardi Mohito, net even wat lekkerder als je het mij vraagt πŸ˜‰

6 thoughts on “Flog: Mijn week in foto’s

Leave a Reply

