Spring tag

1. Welke kleur nagellak draag jij het liefst in de lente?
Felle kleurtjes, turquoise en felroze!

2. Hoe zie jij er op het je paasbest uit?
Ik vind het een leuke traditie om er op je paasbest uit te zien. Net als ik met Kerst graag wat extra moeite doe om leuk voor de dag te komen.
Is het dan vooral zwart en glitters, met pasen denk ik aan een leuke blouse op een broek. Lekker voorjaarsachtig!

3. Welke items in je kledingkast bewaar jij speciaal voor de lente?
Leuke blouses! Ik vind een leuke blouse sowieso de ultieme voorjaarsoutfit.
Het is lekker luchtig en als het toch nog een beetje fris is doe je er gewoon een leuk t-shirtje of hemdje onder.
Om jullie een indruk te geven (deze blouses komen van de webshop Esprit.)

blouse
4. Als je aan de lente denk, waar word je dan vrolijk van?
Dat de blaadjes aan de bomen uitkomen en alles weer groen wordt.
Ik vind kale bomen zooo depressing!
Ik denk ook aan wakker worden met op de achtergrond het gefluit van mijn favoriete vogeltje de Merel. Deze fluit altijd zo mooi en deze vogel hoor ik ‘s winters nooit fluiten dus dan weer je gewoon dat de lente gearriveerd is.
En natuurlijk moet ik alle leuke lentebloemen niet vergeten, de krokusjes, narcissen, ranonkels. Het staat zo vrolijk!

5. Wat is jou ultieme voorjaarsparfum?
Iets lichts en fris. Burberry Brit for woman vind ik nu erg lekker.

6. Van welk nummer krijg je de lente in je bol?
Summer sunshine van The Corrs. Summer sunshine, maar de lente in mijn bol! … dus 🙂


7.Welke musthave hoop jij nog te scoren dit jaar?
Een videocamera! Lijkt me superleuk om vakanties ipv alleen op foto ook met bewegend beeld én geluid vast te kunnen leggen.

8.Welke smaak paaseitjes is jouw favoriet?
Puur en met een rumvulling erin hmmmmm.

easter-eggs-wallpaper

9. Doe jij aan voorjaarsschoonmaak?
Ik krijg meestal wel schoonmaakkriebels in het voorjaar. Vooral de ramen en het balkon zijn dan aan een opknapbeurt toe.
De stenen zijn groen en de plantjes (welke plantjes) bruin.
Ook binnen valt opeens stof op kastjes veel meer op als de zon erop schijnt dus ik denk wel dat ik dan meer poets ja haha.

8 thoughts on “Spring tag

Leave a Reply

